Ważne sprawy

Informacja na temat sklepu internetowego i sprzedawcy

Właścicielem oraz administratorem Sklepu internetowego LipGold.pl dostępnego pod adresem  www.lipgold.pl jest: LipGold.pl Łukasz Pruchnik z siedzibą w Jasło, pod adresem:

LipGold.pl Łukasz Pruchnik
ul. Rynek 16
38-200 Jasło

Telefon: 660 410 565
E-mail: [email protected]
NIP: 872-218-99-79
REGON: 180877752

Firma LipGold.pl została wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczy Pospolitej (CEIDG). Wpis został zarejestrowany w Urzędzie Miasta w Jaśle. Wpis do CEIDG można znaleźć na stronie www.ceidg.gov.pl po numerze NIP lub REGON.

 

Sposób kontaktu z klientem

Komunikacja z klientem w trakcie realizacji zamówienia może być telefoniczna, mailowa lub osobiście w salonie stacjonarnym znajdującym się na ulicy Rynek 16, Jasło.

 

Informacje o sposobie, kosztach i terminie zapłaty

Sposób i koszty dostawy

Nasze produkty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

Przelew (12.00 PLN) - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.

Płatność elektroniczna (12.00 PLN) - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie ? wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.

Pobranie (18.00 PLN) - płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej - w zależności od metody dostawy). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatę za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat.

Kurier Pocztex przelew (25.00 PLN) - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. Natomiast dostarczenie przesyłki  przy zamówieniu do godziny 13.00 danego dnia jest realizowane już następnego dnia. Należy pamiętać, że czas realizacji zamówienia zaczyna się dopiero wtedy, gdy nasza firma zaksięguje daną kwotę na swoim koncie.

Kurier Pocztex pobranie (30.00 PLN) - wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty. Płacisz gotówką przy odbiorze towaru. Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatę za realizację zamówienia.

 

Termin dostawy

W zależności od wybranego sposobu zapłaty, Klient otrzymuje zamówiony produkt od 1 do 3 dni roboczych.

 

Adres składania reklamacji i proces reklamacji lub zwrotu produktu

ADRES:
LipGold.pl Łukasz Pruchnik
ul. Rynek 16
38-200 Jasło
woj. podkarpackie

Reklamacje

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: +48.660410565. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Formularz reklamacyjny - wzór

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Formularz zwrotu - wzór