FAQ

Frequently Asked Questions - Najczęściej zadawane pytania

1.  Jak należy złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć poprzez:

poprzez sklep internetowy pod adresem: www.lipgold.pl
pisząc e-mail na adres sklep@lipgold.pl
telefonicznie, dzwoniąc pod numer 660 410 565
osobiście w salonie stacjonarnym w Jaśle, ul. Rynek 16

2. Jak można zwrócić produkt?

Dla większości produktów, towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwracany towar musi być nie naruszony, nie uszkodzony i oryginalnie opakowany (metka nie może być zerwana). Do zwracanego towaru należy też dołączyć dowód zakupu: paragon lub fakturę VAT. Należy pamiętać, że zwrotom nie podlega towar, który został wykonany na specjalne zamówienie klienta np. obrączki ślubne.

3.  Jakie są formy wysyłki i ich koszt?

Przedpłata na konto (przelew): 12,00 zł
Paczka pobraniowa: 18,00 zł
Kurier Pocztex (przedpłata na konto): 25 PLN
Kurier Pocztex (zapłata przy odbiorze): 30 PLN
List ekonomiczy nierejestrowany: (0zł)

4.  Ile trwa realizacja indywidualnego zamówienia Klienta?

Z reguły czas oczekiwnia na realizację indywidualnego zamówienia wynosi ok. 2 - 3 tygodni.  

5.  Jak ustalić rozmiar pierścionka lub obrączki?

Wybór odpowiedniego rozmiaru, wbrew pozorom, może nie być prostą sprawą. Z tego powodu na stronie naszego sklepu umieściliśmy dwa rodzaje tabeli z rozmiarami, które powinny pomóc. Dla jeszcze większej pewności, zawsze mogą Państwo udać się do jubilera i poprosić o dokładne zmierzenie rozmiaru. Taka usługa zazwyczaj jest bezpłatna. 

6. Czy wysyłka złota Pocztą Polską jest bezpieczna?

Tak, nasze produkty są wysyłane przesyłką Biznesową lub Pocztexem (firma kurierska Poczty Polskiej) stąd mamy pewność, że są bezpieczne. Co więcej, wszystkie nasze przesyłki są zapakowane w taki sposób, aby uniemożliwić uszkodzenie jej zawartości podczas transportu. Co jest ważne, przesyłka z zewnątrz w żaden sposób nie zdradza swojej zawartości.

7. Co zrobić, jeśli przesyłka zostanie uszkodzona w transporcie lub ma zerwaną taśmę zabezpieczającą?

Gdyby zdarzyło się tak, że przesyłka jaką Państwo otrzymali nosi ślady otwierania lub wyraźnego uszkodzenia opakowania, które mogłoby wskazywać na to, że produkt może być uszkodzony, w imieniu naszego sklepu prosimy o nie przyjmowanie przesyłki  i jak najszybszy kontakt z naszym sklepem.

8. Co to znaczy przedpłata na konto?

Przedpłata na konto polega na wykonaniu przelewu kwoty należnej za zamówiony produkt na konto bankowe sklepu, zanim otrzymają Państwo towar. Kiedy nasz sklep otrzyma należną sumę, zamówiony towar zostaje wysyłany do klienta.

9. Na czym polega płatność za pobraniem?

Tego typu forma zapłaty za zamówiony towar polega na tym, że klient płaci za zamówienie dopiero przy odbiorze przesyłki. To może być listonosz lub kurier.

10. Czy otrzymam jakiś dowód na to, że kupiłem coś w tym sklepie?

Oczywiście, że tak. Do każdego zamówionego towaru wystawiamy i dołączamy paragon fiskalny. Również na Państwa życzenie, możemy wystawić fakturę VAT.

11. Skąd będę wiedział na jakie konto i pod jakim adresem mam zrobić przelew?

W trakcie robienia zamówienia pojawi się na samym końcu informacja z danymi adresowymi naszego sklepu oraz numer konta bankowego na jaki należy zrobić przelew.


×